köket som släpper in vackert morgonljus.

 
Har haft en jättebra helg och nu är inspiration och ork tillbaka, precis som jag trodde. Vi hade sådant fint ljus i köket imorse så jag passade på att ta lite bilder. Jag har märkt att jag har headset i öronen på nästan varje bild jag tar på mig själv, jag kan inte börja dagen utan en stund med musik, så är det bara. Just nu spelas Paul McDonald – All I've Ever Needed om och om igen, så otroligt vacker låt och texten är så bra så jag vet knappt vad jag ska ta mig till.
 
Så nu är det måndag igen och denna vecka är svår att toppa. Jag jobbar måndag-onsdag och på torsdag eftermiddag åker jag ner till Blekinge för att hälsa på Cissa och hennes familj. Jag och Cissa lärde känna varandra genom Instagram i somras (genom hashtagen #fibromyalgi) och nu är hon som min äldre syster, det är första gången vi träffas och det ska bli så oerhört mysigt och trevligt! Längtar så jag spricker. Jag åker alltså ner på torsdag em och kommer hem på måndagkväll så förutom jobb denna vecka så ska jag tvätta, packa och dona för vistelsen. Livet är så fint just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0