lite beställningar + spontanfika

 
Några av mina senaste beställningar på nätet. Hade Neulash förut men så kom det ju fram att det var någonting i dem som kunde orsaka ögonproblem osv osv, men nu har de utvecklat en ny som inte innehåller detta så det blev en beställning, har verkligen saknat det, mina fransar också kan jag meddela. Sen är det de där handledsstöden jag nämnde imorse, 99 kr/st, HÄR är en direktlänk. Ska bli riktigt skoj att se filmen när den kommer, såg teatern förförra året med bland annat Henrik Dorsin, riktigt bra var den!
 
Kom precis hem från en spontanfika med Johan och Jeanette i centrum. Fick även med mig en liten påse med kläder i, hoppsan! Cubus levererar kan jag meddela. Visar självklart sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0