lördag med fix och promenix

 
Lördagmorgon! Jag är ledsen för att det inte blev nå mer blogginlägg igår men ungefär samtidigt som jag postade bilderna på Rocky så fick vi tag i min naprapat och han sa att vi kunde komma på stört (Världens bästa!) så vi stängde ner datorerna och flög iväg i princip. Efter behandlingen så mådde jag rent ut sagt piss och helvete och låg i soffan som ett kolli i några timmar och bara lyssnade på musik, pratade med min fina Cissa en stund, drack te och bara tänkte. Det blev lite bättre på kvällen och efter en god nattssömn så mår jag bättre, fortfarande väldigt ont när jag använder högra armen men kan åtminstone röra mig idag :) Score! Ska på en till behandling på tisdag då det var en punkt som vägrade släppa i nacken igår. Men nu är det lördag och ikväll får vi gäster, våra närmsta familjevänner, så vi ska fixa här hemma ett tag innan vi sedan ska möta upp bror och hans flickvän för en promenad vid vattnet, om jag längtar? Vädret här i Stockholm är fantastiskt idag också, sol och barmark i princip, det är lycka. Det är ju mellofinal ikväll också, det får vi verkligen inte glömma! Hörs sen vänner ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0