snart påskledigt

 
Gjorde mig lite snart-påskledighet-fin idag. Dock blir jag irriterade på att blogg.se har gjort någonting konstigt med bildredigeringen, när man ska förminska bilderna och lägga de bredvid varandra, det blir inte alls lika bra som förut men det kanske bara är att en ska vänja sig. I alla fall, det var inte klagomål som skulle genljuda detta inlägg. Idag är det halvdag för oss här på jobbet och när vi packat ihop, stängt av datorerna så ska vi hämta upp farmor och äta lunch med henne och förhoppningsvis fika med bror också. Jag tänkte göra lite ärenden i centrum också när vi ändå är där. Känns skönt med lite ledighet nu, är rätt trött och sliten så mina nästkommande dagar kommer bestå av mys med familjen, vila och på lördag ska vi ut på min farbrors landställe, ska bli mysigt att träffa dem! Och även komma ut lite på landet, få lite frisk luft och ny miljö, blir nog super.
 
Juste, var hos Marie igår och märkte verkligen att jag inte var där två gånger förra veckan, det gjorde riktigt ont att sätta i nålarna, vilket det gör om punkterna inte blivit stimulerade på ett tag, men efteråt var jag lika flummig som vanligt. Fick även en permanentnål, så det känns riktigt bra. Vi hörs senare mina fina ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0