some clothes and some hairstyling.

 
/Jeans and hoodie - H&M/Top - Sheinside/Backpack - Bubbleroom/Bag - Nelly/Boots - Belle shoes/
 
Hade inte tackat nej till allt detta kan jag ju meddela.
 
Mittwoch idag då och jag är riktigt trött men så glad ändå. Och galet shoppingsugen, så var beredda på några klädescollage. Det ovan hade jag inte tackat nej till nu som sagt. Jag hade burit jeansen med den vita tröjan, bootsen och ryggsäcken, mums. Modellen på den bruna väskan älskar jag och collagetröjan hade jag gärna matchat med min gröna jeansväst.
 
När jag slutat på jobbet ska jag hem och städa lite och sen ikväll ska jag iväg till Sofia och David för att fixa Sofias hår, åh så skoj det ska bli! Älskar ju det där och det är mycket roligare att göra på andra än sig själv. Har ju pratat länge om att göra en video med hur jag gör när jag fixar mitt hår, jag får fasen ta tag i det snart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0