15160

 
Herregud vad med knatande det blev igår. Gick hela 15610 steg! Man säger att man snittar ungefär 6000 steg i timmen om man har ett bra tempo. Men det var så himla skönt och jag sa det till mamma att jag känner mig mycket starkare, inte rent muskelärt (eftersom jag inte lyfter vikter) men rent kroppsligt och i sinnet nu när jag varit ute så mycket. Även fast jag har en trötthet utan dess like så blir det så mycket enklare att tackla den när jag känner mig så fräsch på insidan. Jag var även till Marie igår och hon blev, som jag misstänkte, överlycklig när jag sa att två permanentnålar hade fungerat perfekt! Jag nämnde också att jag tror jag känner av pollen (det är ju så kraftigt nu!) så hon satte två nålar på mina bihålor, kände efter bara några minuter hur det släppte lite, otroligt att det funkar. Jag har aldrig känt av pollen tidigare men de sa ju när säsongen drog igång att det är ett kraftigt pollenår i år och sedan har jag en teori om oss fibrosar och pollen. Vi är ju överkänsliga mot allt + att våra sinnen är mycket starkare än andras, så när det är sådant här kraftigt med pollen så är det ju inte konstigt att vi känner av det. Jag klagar hemma på att Rocky luktar blommor och mamma känner ingenting, vårt luktsinne är ju starkare än "vanligas", och då är det ju inte konstigt om man känner av en allergi. Jag blir tvärtäppt i näsan men jag börjar även känna av att det kliar i halsen ibland, men efter lite Otrivin Menthol (min nya bästa vän) så känns det bättre. Sen är jag inne i någon bubbla nu där ingenting kan bita på mig känns det som, känner mig som värsta power woman! Sådan underbar känsla.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0