att vara lite frånvarande.

 
Alltså förlåt för att jag inte skriver så mycket nu, men jag har det rätt tufft med fibron och annat. Försöker mer ta mig igenom dagarna så gott jag kan och försöka dra ner på stressen kring det som jag egentligen "inte behöver lägga ner tid på". Har en sådan trötthet just nu (som ni fibrosar känner väl igen) och den vägrar ge med sig eller bli snäppet bättre, den är alltså sämre och värre än den brukar. MEN! Imorgonbitti (läs kl 05.21) så sitter jag på tåget ner till min andra familj i Olofström, min älskade Cissa och hennes underbara barn och man, det är precis vad jag behöver just nu, det kunde inte komma mer lägligt. Så jag är väldigt glad ändå och jag har äntligen kommit igång med träningen efter förkylningen och inser hur mycket jag saknat mina långpromenader. Så saker och ting är rätt bra ändå och som jag skrev på instagram igår: "Jag låter inte fibron vinna över mig". Så är det bara, och man mår så mycket bättre efter promenader. Nu ska jag återgå till jobbet och i eftermiddag är det packning och sedan akupunktur som gäller, det blir tidig läggning ikväll, ska upp så tidigt så jag vill inte ens tänka på det :) ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0