"Confetti" och nålar.

De två översta bilderna är mina och den understa är Sussies.
 
Hej på er! Börjar denna onsdag med att visa er mina nya, färgglada, naglar som Sussie gjorde på mig i måndags. Är väldigt nöjd med de för just nu så speglar naglarna mitt mående, är sprudlande glad mest hela tiden känner jag. Jag tycker glittret påminner om tivoli och något godis, men kommer inte på vilket det är jag tänker på.. Det heter "Confetti" i alla fall och är ett riktigt kalasglitter i min mening.
 
Så, jag sitter på jobbet, eftersom pappa är bortrest så är jag här även imorgon och på fredag. Jag mår rätt okej i kroppen, dock har jag väldigt ont och är stel i axlarna, jag glömde ha på vetekudden igår kväll när jag skulle sova så jag får nog lägga på den när jag kommer hem och varit ute med Rocky. Jag ska till Marie idag också. Vi provade att sätta i två permanentnålar sist och det gick jättebra, tror den ena sitter kvar fortfarande, men ska be henne sätta i en till. Så skönt att det fungerar att ha två stycken i, hon var rädd först att det skulle påverka mig på fel sätt, men det har ju funkar så jag tror att hon kommer bli överlycklig när jag säger det idag ♥
 
Glöm inte att kolla in Sussies sida på facebook: Nails by Sussie
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0