en liten bildbomb och uppdatering.

 
Här kommer en liten bildbomb från vår otroligt mysiga picknick på Pepparkvarnsstigen, ett litet smultronställe som Cissa hittade veckan innan jag var där. Det blev en hel del bilder men jag lägger bara ut ett litet axplock utav de. Jag kom hem i söndags och samtidigt som borta är bra men hemma bäst så saknar jag mina älsklingar något otroligt. Just nu går all min vakna tid till att vara så sprudlande i kroppen, full med tankar på hur jag kan förena mina två familjer till ett och samma ställe, till att gå en massa långa powerwalks för att vädret tillåter det och för att jag mår så bra utav det och sedan till att tänka på sommaren som stundar. Vad ska jag göra, när ska jag dit och när kan jag boka resorna? Ja, även fast fibron härjar i kroppen nästan hela tiden så är jag så lycklig. Kärlek är tametusan botemedlet på allt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0