fibron härjar inuti mig

 
Jag känner aldrig för att ge upp, aldrig. Det är någonting jag har lärt mig efter allting, att hur mycket du än vill att det ska ta slut och för att smärtan ska lämna din kropp så går det inte och att ge upp kommer inte ge dig någonting, förutom ett ännu sämre mående. Men det var längesedan jag mådde så här dåligt i fibron. Kroppen värker, varenda muskel skriker, jag är trött så ögonlocken brinner och ja, fibron lever livet inuti min kropp. Men jag är glad ändå. Glad för allt vi har hunnit med dessa dagar, glad för att det har blivit så bra allting, glad för att jag fått sådan fin hjälp av mina svärföräldrar och ja, jag är bara glad. Jag tror nog att glädjen dock bottnar sig i att jag inte stretar mot smärtan, utan tillåter den finnas i mig, det gör det hela mycket lättare. Ha en fin torsdagskväll, imorgon är det äntligen fredag ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag trodde inte det skulle spela någon roll, men att läsa om någon som lever med samma skit som mig är ett stöd❤ tack

Svar: Åh, det är så lite så Nathalie! Om jag kan vara ett stöd så gör det mig väldigt varm inombords. Finns alltid här om du vill prata! Kram <3
Emmas fibromyalgi

2013-12-10 @ 18:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0