jag och farfar + käftsmällen

jag och min älskade farfar som jag saknar så obeskrivligt mycket. Bobbo älskar den här bilden på oss
 
God morgon fredag och god morgon på er alla friska och glada där ute! Här är vi allt annat än friska och glada kan jag meddela. Vi har iallafall fått sova rätt okej, men det märks att vi inte är som vi brukar för vi har sovit så mycket längre än normalt. Tonny har typ en inbyggd väckarklocka där han vaknar nästan prick 8h efter vi somnat, vilket jag då får känna på och lära mig då han i princip attackerar mig varje morgon och sjunger min morgonvisa, vilket jag älskar så jag ska inte klaga. Det är dock inte lika spännande när detta är halv sex på morgonen, men som sagt, finns inget gosigare än när han bullar upp sig nära mig. Men idag sov vi mycket mer än vanligt och vi är båda hängiga. Båda fryser (vilket Bobbo aldrig gör), är bleka och glåmiga, feber hit och dit, Bobbo har ont i halsen (vilket jag börjar få känningar av också) och min kropp skriker av smärta. När jag vaknade imorse så var det ungefär en käftsmäll mot gårdagens "Åh vad jag mår bra, tänk att jag inte har ont i kroppen!". Att jag inte tänkte på det. Men ibland är det ju bara så skönt att få känna sig "frisk". Vi ska snart gå och göra frukost, funderar faktiskt på att sätta mig i soffan och kolla Nyhetsmorgon medans. Det händer aldrig när Bobbo är ledig. Men är lite spänd på Ronnys filmrecensioner bland annat. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0