Julklappstips från Bluebox - köksavdelningen

 
Tänkte att jag skulle visa er några utav mina favoriter från köksavdelningen på Bluebox nu när jag sitter och pluggar. Jag har ända sedan jag hittade bluebox älskat den e-handeln, då den både har skojiga grejer men även riktigt smarta och praktiska saker. Som det där litermåttet med inbyggd våg som klarar 2 kg(!) riktigt smart ju så man slipper ha både köksvåg och mått framme. Hoppas ni hittade någonting som ni kanske vill önska er eller ett bra julklappstips till någon? 
 
Muffinsformar HÄR, Cupcakehållare HÄR, Chokladfonduegrytorna HÄR, Bakform HÄR, Litermått + våg HÄR, Fonduegrytan HÄR och kakstämpeln HÄR.
 
 
Själv hade jag velat ha allting men framförallt så hade jag inte tackat nej till chokladfonduen, bakformarna eller litermåttet.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0