lite hemliga uppdrag och sofförsäljning

jag och Moa gosar i kökssoffan
 
Ber om ursäkt för instagrambilderna som kommer upp nu men jag har lite svårt att blogga som vanligt nu hemifrån svärisarna :) Jag känner att jag är på bättringsvägen, känner mig lite piggare och bättre till mods och det är i och för sig svårt att inte bli det när jag är här. Igår hade vi en jättemysig och rolig dag, jag började med att plugga men sedan blev både jag och Siv rastlösa så då åkte vi tre iväg på lite uppdrag, mer kan jag inte berätta just nu. Sen på kvällen satt vi och pratade en längre stund, om livet, hur jag och Tonny träffades, om bröllopet och allting. Det blev skratt och även små tårar då vi pratade om kärlek, en sådan pratstund jag alltid kommer minnas. Sen gjorde Siv i ordning kvällsfika till oss och så satt vi och tittade på tv tillsammans, så mysigt! Men nu ska jag gå och göra kaffe och sedan läsa lite, håller även tummarna att vår soffa blir såld idag, hade varit så skönt! Ikväll kommer älsklingen hem också, som vi längtar efter varandra! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0