paketuthämtning och julpynt

Bobbo gjorde smoothie till oss häromdagen
 
Godmorgon på er! Efter en tidig uppstigning och morgonpromenad så känns kroppen liiiite bättre, känns skönt ändå att min älskling är hemma och ledig i tre dagar nu. Dock har jag en hel del att plugga, men känns ändå skönt med tanke på vilket tempo det varit de senaste dagarna. Vi ska iväg sen för att hämta lite paket, vi beställde faktiskt adventsljusstakar på nätet då vi inte hade tid att åka och köpa, så det ska vi hämta + att min kära vän Cissa har hittat på något bus och skickat en julklapp till mig ♥ Är så nyfiken!! På söndag är det julmarknad här i byn, ska bli så mysigt att gå dit och strosa. Förhoppningsvis är det lite kyligt och krispigt i luften så man får någon julkänsla. Det kändes väldigt konstigt att gå runt och julpynta igår när det inte finns någon känsla för jul överhuvudtaget i mig, men det kommer nog. På torsdag  börjar ju "Jul med Ernst", då jäklar mina vänner, då är Emma bänkad framför tvn vill jag lova. 
 
 
Juste, vill tipsa er om den här stavmixern! Vi fick den av Cissas familj i somras och den är så grym! Aldrig haft en så bra stavmixer förut. Kanske en julklapp till någon? Vet att den finns i flera färger. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0