Resultatet och sliten till max

närtitt på de nymålade stolarna och bordet
 
Okej, jag kunde inte hålla mig! Så här får ni en liten titt på hur bordet och stolarna blev efter min målarstuga här i  tisdags. Igår var även älskade svärisarna här och hjälpte mig massvis(!) med gardiner och upphängning av ljuslyktor osv. Men förutom det så tvättade jag i sex timmar igår... Ni kan ju tänka er hur lilla jag mår idag. Men det var väldigt skönt att få undan tvätt men framförallt att få tvätta upp soffklädslen. Idag kommer Siv förbi mig igen och hjälper mig stryka allting och sätta på den igen på soffan och schäslongen, så otroligt snällt så jag vet inte hur jag ska tacka henne/dom för allting ♥. Som sagt, jag mår inte jättebra för tillfället, min kropp är riktigt sliten nu och jag är trött så jag vet knappt ut eller in. Men, det är så skönt att få iordning här hemma. Dock letar jag efter ork att julpynta, men den infinner sig nog snart. Nu tänkte jag sätta mig och plugga lite innan Siv kommer, om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog gå omkring och börja pynta ändå. Jag gick faktiskt till och med ner till källarförrådet för att hämta upp julkartongerna nyss. Snart får jag vila och andas ut... Snart... ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0