Tillbaka igen och varuförmedlingsfynd

lite mobilbilder från mina dagar hos svärisarna ♥
 
Sådan hemskt kvalité på bilderna, men det var med mobilen jag orkade ta bilder när jag var där. Som ni kan se på min egobild så var jag inte jättepigg efter allting som hänt det senaste, allt plugg och den inställda Stockholmsresan var som sagt droppen som fick bägaren att rinna över och i onsdags så var jag riktigt trött. Men, nu känner jag mig rätt så utvilad och på gång igen efter all den kärlek och ompyssling jag fick av Siv, Tommy, Moa och Nelly ♥ Och självklart när min egna energiutsöndrare kom hem igårkväll också så mår jag såå mycket bättre. När jag ligger på hans bröst så kan jag verkligen känna hur kärleken går från hans bröst rakt in i mitt och jag bara fylls med värme och energi, det är en underbar känsla ska ni veta.
 
Ja, de sista bilderna ska jag berätta lite mer om nu och det var även dessa jag inte kunde skriva så mycket om igår. Jag och Siv fick som sagt lite ryck där i onsdags och ville fixa och dona, så vi åkte till Optimera och köpte rundstavar som ska bli gardinstänger och sedan åkte vi en sväng till Varuförmedlingen och jag hittade dessa underbara ting. Tre stycken smidesljusstakar och även en jättevacker ljuskrona. De svarta hjälpte Tommy mig att spraymåla vita och ljuskronan kommer förbli i den "färg" den är nu, den kommer sitta ovanför matbordet som vi ska måla på måndag. Åh, ni skulle bara veta hur mycket som händer här hemma nu! Kan knappt vänta på att kunna visa er bilder på allting. Sofforna är ju på plats nu och det blev så bra! Men det är inte klart ännu så vill inte visa bilder på det än. Men ojojoj sicket lyft vardagsrummet fick. Nej, nu måste jag börja plugga här, vi hörs snart igen ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0