tryck i huvudet och överraskningsmiddag

från igårkväll
 
Är medveten om att uppdateringen var lite obefintlig igår på eftermiddagen/kvällen, men(!) jag kunde faktiskt inte skriva så mycket just för att vi på kvällen skulle bort på överraskningsmiddag! Så, så här såg jag ut igår. Jag fick inte under några omständigheter sätta upp håret på något vis för Bobbo, så det var bara att lyda, jag kan säga att jag kände mig som en pudel men så här i efterhand så kändes det bra att inte vara så "tillknäppt" som det ibland kan kännas när man satt upp håret på något vis. Det var väldigt skönt att gå bort igårkväll faktiskt efter den dag jag hade. Dock så blödde jag näsblod på eftermiddagen, vilket är ett tecken på att det inte står helt rätt till. Men men, det kändes bättre efteråt och yrseln och trycket i huvudet försvann. Jag brukar kunna känna på mig sådant och det är flertalet gånger jag tror att jag ska få näsblod just pga känslan i huvudet (känns nästan som att jag ska svimma innan) men det händer typ aldrig då. Iallafall, vi firade en utav Tonnys kompisar som fyllt år och vi var ett gäng som överraskade honom när vi plingade på dörren, det var riktigt skoj att se minen på honom :) Sen gick vi till Harrys och käkade och sedan gick vi upp till dom efteråt och spelade ett riktigt roligt spel. 
 
Nu har vi gått, ätit frukost och jag har duschat så nu är det dags för hemtentan igen. Känner mig faktiskt rätt så pepp idag på den, ska bli skönt att bli klar! Ikväll har vi tacokväll, det ser jag verkligen fram emot ♥
 
 
Ber om ursäkt för den uppdatering som är nu, känner att den är lite däven, men det blir ju så när man själv inte är på topp. Kram på er.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0