att stå framför kameran och lördagsmys

en bild min älskling tog på mig igår
 
Jag måste säga att det kändes väldigt skumt att stå framför kameran och inte hålla i den själv. Jag är ju väldigt van vid att ta alla mina bilder själv, så att stå där och inte ha någon som helst kontroll på när det skulle knäppas av kändes, skumt. Men, det blev några bra bilder, får se om jag redigerar några sen kanske.
 
I övrigt så har jag fått tillbaka min hemska magkatarr, jag har lite hela hela tiden och om jag inte tar mina magtabletter så kommer det som ett brev på posten, men nu har jag fått tillbaka den där svidande känslan i övre delen av magen. Inte skönt alls. Men tror det beror på att det är så mycket som händer just nu, jag har alltid en förmåga att tänka och oroa mig för sådant som man inte ska oroa sig över. Men, så är det ibland. 
 
Jag är glad ändå, för idag ska vi till Skäralid med svärföräldrarna och en utav Ts systrar med familj kommer också med! Ska bli skojs att träffa dom igen. Kamerna hänger självklart med, jag hoppas bara molnen som ligger som ett täcke över himlen försvinner tills vi ska dit så vi får lite sol på oss! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0