Bildproblem och klassiskt

 
Åh, jag kokar! Ibland blir bilderna så jäklarns konstiga när jag lägger upp dom. Hade tagit närbilder på naglarna, men de ville inte bli som jag ville när jag skulle lägga upp dom här. Morr! Jaja, här är dom iallafall och jag är nöjd. Det var väldigt längesedan jag hade vanlig fransk, jag kan känna att det inte är riktigt jag, men Bobbo hade gett det som önskemål och ibland så får man ju vara lite klassisk också ;) 
 
Jag är så trött idag, jag bara känner hur kroppen är seg och olydig. Jag hade egentligen tänkt plugga, men jag tänkte nog göra klart packningen istället och sedan sätta mig med en kopp te i soffan och läsa i boken jag fick av Bobbo i somras, ni vet den med bildspelet? Så kör jag fullt sjå med plugget imorgon istället. Det tycker iallafall jag låter som en bra plan, nu ska jag bara hitta kraft att fortsätta med packningen.  
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jättefint ju! Och extra snyggt med den fina ringen där! <3

Svar: Åh tack så jättemycket Linnéa :$ Ja, det är nog en vanesak tror jag :) Har haft så mycket glitter och så den senaste tiden, så det är ju lite skillnad :) Tack så jättemycket :$ :) <3
Emmas fibromyalgi

2013-10-30 @ 17:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0