En härlig söndag

 
Usch sicket väder vi gick i imorse! Regn och 7 grader, hej hösten! Haha. Men med mysigt sällskap så gör det ingenting. Idag ska vi till Tonnys föräldrar och äta lunch/middag, ska bli så mysigt! Älskar att vara hos/med dom, bästaste svärföräldrarna ♥ Kommer nog få med mig lite bilder därifrån också, så det blir super. Imorgon och på tisdag jobbar Tonny igen så då är det plugg för fulla muggar så jag ska njuta massvis idag av hans sällskap ♥ Vad har ni för väder där ni bor?
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Rapporterar strålande sol och någon minusgrad från ett höstigt Umeå :)

Svar: Åååh :D Gud så glad jag blev nu! Och väldigt avis... Haha. Låter som en underbar dag, en såndär typisk fotodag månne? ;)
Emmas fibromyalgi

2013-10-20 @ 11:07:22
URL: http://themoie.blogg.se
Postat av: Moa

Jag önskar det! Har tyvärr ingen modell till hands, så det lär nog rinna ut i sanden. Jag är ju ingen person som är särskilt duktig på naturfoto. Plus att de flesta träden faktiskt har tappat sina löv :( kala träd är ju ingen höjdare direkt.
Hur ska du spendera din regniga söndag?
P.s jag är avis på dina plusgrader ;)

Svar: Åh :/ Haha nej jag håller med dig... Här har de flesta träden också tappat sina :( Så nu ligger det och pryder backarna istället.. Vackert det med men ingen höjdare för bilder direkt som sagt :P Vi ska till Siv och Tommy på lunch :D Ska åka när som helst, ska bli så mysigt. De bor i den vackraste skånelängan, byggd 1820!! Så häftigt. Mysdag när det ösregnar utanför :) Haha ;) Ja, dock tror jag inte du behöver vara avis på dom allt för länge till, men vad vet jag. Fick höra för några dagar sedan att den första snön kom i december förra året och försvann lagom till julafton, så ja... jag har en del att lära i min nya del av Sverige ;)
Emmas fibromyalgi

2013-10-20 @ 12:13:33
URL: http://themoie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0