En helvetisk morgon måendemässigt men glad ändå.

 
NI HAR VÄL INTE MISSAT ATT DET ÄR INTERNATIONELLA CAPS-LOCK DAGEN IDAG?
 
Jag har inte missat det, dock tänker jag inte skriva i caps-lock bara för det, det ser ju för hemskt ut? Usch ja. Dock skulle jag vilja skrika ut hur ont jag har i kroppen idag, men det tjänar ju ingenting till. När jag vaknade imorse så hörde jag hur regnet smattrade utanför, kände att: "Ska jag gå ut i det där?". När jag sedan klev upp så kände jag hur kroppen bara skrek, smärtade och värkte. Det tog en stund innan jag kände att, nej för tusan jag går ut iallafall. Så jag klädde på mig som ovan, mössa med håret instoppat, regnjacka och reflexväst. Jag började gå och ljudet från bilarna bara ekade i huvudet på mig, vattnet som låg i väggrenen gjorde ljudet än högre när bilarna åkte i det och eftersom det regnade ville jag inte ha glasögonen på mig (ser ju ändå ingenting när de blivit blöta) så ögonen fick anstränga sig än mer. Jag kom inte långt för ens jag insåg att jag inte kunde fortsätta gå så här, jag skulle likväl kunnat dra mig igenom rundan men till vilken nytta? Så jag vände om efter en stund, kände mig lullig och allmänt skum bara. När jag kom hem så klev jag in i duschen och satte mig sedan i soffan och åt frukost. Jag avskyr verkligen den här känslan i kroppen. Varenda lem känns som ton, musklerna bara skriker och pockar inom mig och hela kroppen känns som en överkörd jag-vet-inte-vad. Jag hatarhatarhatar det. Men, som jag sagt innan så gör det ingen nytta att gräma sig över det, det är som det är och man får göra det bästa man kan. Jag misstänker att det är vädret som gjort detta, vi hade bara en grad här om morgonen och nu över 10? Det är inte bra för kroppen med dessa omslag... Som tur är så måste jag sitta inne idag och plugga och Bobbo är på jobbet som sagt så jag behöver inte känna att jag måste göra någonting. Vilket är skönt. Dock måste jag till posten sen för att skicka iväg ett paket till mamma, men jag får se det som att det är bra med luft mellan allt plugg. Nu ska jag gå och titta på inslaget med Doktorn på Nyhetsmorgon och sedan börjar plugget. Hoppas ni mår bättre än jag gör, och om inte så skickar jag massa styrkekramar ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0