En rastlössjäl med noll energi?

min Rocky-ponk. Snart får jag gosa med honom igen
 
Nu är vi precis hemkomna efter en spontan kopp kaffe hos svärizarna ♥ Innan var vi iväg till Ica för att skicka iväg första lasten med sålda plagg från Tradera, skönt att få iväg lite utav det. Annars så händer det inte mycket här idag, skönt med såndana dagar också. Dock är jag en väldigt rastlössjäl, lite som en hund också faktiskt, om jag inte blir stimulerad på ett tag kan jag bli totaltokig. Som dessa dagar då vi är lediga tillsammans, då har ju Bobbo jobbat flera dagar i sträck, tolvtimmarspass, och då är det ju självklart att han vill ta det lugnt och så, men jag däremot som varit hemma och pluggat blir lätt knorrlig i huvudet och kroppen. Det är ju det dumma med fibron också, man har så mycket energi men ändå ingenting, ni som har det förstår precis vad jag menar. Man vill göra så otroligt mycket men har inte orken till det, en såndär känsla som man kan bli totalt skogstokig på. Men nu är jag lugn och fin, nu ser jag fram emot den där chokladkakan som väntar i kylskåpet... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0