för att jag också vill ha änglalikt hår

Bilder lånade från Annawii och Lyko.se
 
Just nu har jag fått en dille på en curling wand. Älskar lockarna som blir med en sådan, så där änglalikt vackert. Mitt hår växer så det knakar (har redan fått utväxt sen jag färgade det sist, vilket var typ 3 v sedan) och förhoppningsvis så fortsätter det i det spåret och jag hade mer än gärna gått runt med sådant svall som Annawii har, varje dag. Jag sökte för att se vilken som fått bäst i test osv och det är tydligen denna, "CeraWand" som man ska ha. Jag gillar när lockarna blir lite lösare och större, så en 32-19mm hade passat mig perfekt. Ni hittar den HÄR.
 
Nu har jag lunchpaus och innan jag satte mig för att äta så hade jag skrivit en sida på essän, bara en kvar! Det stretar emot i huvudet, en kamp mot trötthet, orkeslöshet och seghet, men jag ska bannemig vinna den kampen. Som jag ska njuta när den är färdigskriven och inskickad. Hoppas ni har en betydligt mysigare söndag än vad jag har ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0