Lördagshuvudvärk och lite sneakpeak på lägenheten

Bilder från hemmet 
 
Sicken huvudvärk jag haft nu sedan mitt på dagen, tror jag fått någon slags sockerchock... Åt lite godis innan till pluggandet och min kropp är ju inte van vid rent socker nu för tiden (äter ju rätt så ren kost) och det blev väl någon krock i systemet, inte så kul. Annars så har jag som sagt pluggat, Bobbo har spelat dator och vi var även ute på en andra promenad förut. Så friskt det är ute nu! Underbar luft men man får verkligen klä på sig ordentligt. Bilderna är från i torsdags då jag gjorde lite mysigt till Bobbo kom hem från gymmet. Ljuslyktan på översta bilden fick vi av mamma och pappa i somras när vi var uppe i Stockholm, bredvid står två andra ljuslyktor Bobbo fått av sin mamma innan och stenar från Kattvik. På andra bilden är ett litet ljustillhåll i hallen, mellan vardagsrummet (till vänster) och köket till höger. Ser ni projektorn? När man tittar på Nyhetsmorgon känns det som man sitter i morgonsoffan själv ;) Ville bara stoppa in huvudet och önska er en riktigt mysig lördagskväll ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: diana

Var är den nedersta ljushållaren med hjärtan köpt?:) skit snygg!!

Svar: Åh, jag fick den i födelsedagspresent för flera år sedan :/ Så jag har ingen aning faktiskt :( Men tack så jättemycket, jag älskar den verkligen! Ger så fint ljus! :)
Emmas fibromyalgi

2013-10-19 @ 21:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0