Måndagsmorgontankar

morgonkaffet
 
Sitter här nu och sippar på morgonkaffet. Var tvungen att prova lite olika inställningar på kameran nu på morgonen. Efter helgens fotograferande så har jag fått sådan mersmak (och efter all inspiration man ser här och var) och jag vill bara bli bättre på mitt fotande. Att redigera är ju superkul, men man måste kunna få riktigt bra bilder också. Iallafall, nu är T på jobbet och jag ska plugga och planera lite olika saker, svara på mail och så vidare. Jag älskar att hösten är här (trots att det pratas om Brittsommar på vädret) och jag känner bara hur livet spirar. I somras hade jag så svårt att förstå att jag verkligen bodde här nere och tänkte att när hösten kommer så kommer jag förstå det ännu mer, en ny årstid och vardagen drar igång på riktigt. Och visst har jag förstått det och jag fullkomligen älskar att bo här nere. Det passar mig som handen i handsken och jag vill bara se mer och mer utav Skåne och bara börja framtiden och fortsätta livet med mitt livs kärlek. Det enda jag tänker så mycket på och som slår mig väldigt hårt ibland är ju saknaden av familjen och alla fina vänner uppe i Stockholm. Ibland får jag nästan skuldkänslor för att jag bara skriker ut min lycka som jag fått genom att flytta ner till min kärlek, men det är ju så det är och det gör ju inte att jag saknar alla kärlekar uppe i Täby mindre, snarare mer, för jag vill ju att alla ska få uppleva den lyckan jag känner. Allting passar mig så perfekt här och jag önskar verkligen alla den lyckan. Oj så sentimentalt och känslosamt det blev nu, men så kan det bli. Om några veckor så tar vi tåget upp till Stockholm och jag längtar så mycket, då ska jag bara njuta till fullo och insupa så mycket lycka och kärlek av min familj så jag står mig till nästa gång vi ses ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0