modell-isch och kanelbullensdag

 
Om det känns konstigt att se mig själv på bild utan glasögon? Japp! Minst lika konstigt som det kändes när jag såg mig själv i glasögon på bild de första gångerna. Tänk vad man vänjer sig egentligen. Iallafall, jag har ett jättesug efter att fixa håret och sminka mig idag, så jag frågade T om han kunde hjälpa mig sen att ta bilder på mig, typ lite modell-isch. Fjörigt må ni tänka men jag tycker det är så roligt att vara kreativ och sedan få sitta och redigera. Om jag har tur kanske min drop dead gorgeuos-sambo ställer sig framför kameran också. 
 
Idag är det ju kanelbullensdag och vi hade planerat att baka men vi var lite för snabba på morgonpwn så vi kom till Ica tjugo minuter innan de skulle öppna så vi gick till bageriet istället och köpte med oss bullar. Så kan det gå :) Vi kanske bakar på söndag istället. Passade dock rätt så bra att vi inte gjorde det idag för jag är inte så jättepigg i kroppen, armarna värker rätt så mycket och känner mig rätt så orkeslös. Tror uppsatsen tog rätt mycket must ur mig igår ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0