morgonen genom Ts telefon och nya bloggplaner

vår morgon genom Bobbos telefon
 
Godmorgon på er lördagsnissar! Skönt med helg? Det tycker iallafall vi. Vi hade en underbar morgonpromenad, svårt att det  blir något annat än det när himlen bjuder på de vackraste färger. Vi avslutade promenaden med ett stop på solariet, så skönt att tillföra lite värme till kroppen. Ni vet att jag nämnde att jag fått en snilleblixt för någon dag sedan och skulle prata med Bobbo om det? Vi har pratat om det i några dagar och vi slutförde idéen nu på morgonen, så nu har jag beställt en grej som kommer göra bloggen än bättre! Så spänd på att börja, hoppas verkligen det blir så bra som i tankarna. Annars så kommer det inte hända så mycket här idag, alltid skönt med en vilodag efter man gjort någonting som vi gjorde igår. Jag ska plugga en massa iallafall, that's for sure. ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0