Mysklädestips och ont i halsen.

 
Bilder lånade från Halens.se
 
Börjar denna onsdagsmorgon med lite mystips. Igår när vi var hos Siv och Tommy så visade Siv mig det mysiga vintersetet i en Halénskatalog hon hade. Hon vet om att jag är på jakt efter en mysdress då vi varit på Cubus några gånger och kikat, men av olika anledningar så har jag inte köpt den där. Men igår när hon visade de blåa byxorna och den vita tjocktröjan så blev jag såå sugen på att beställa, jag menar, hur mysig är inte dressen? Som Siv sa, att sitta och plugga i den... Mys på hög nivå! Sen när vi kom hem och jag satte mig för att titta i katalogen (jag fick med mig den hem då hon hade fått två stycken) så hittade jag den här svarta också och föll som en fura för den med. Så mysig den ser ut och jag gillar att det är lite högre midja på byxorna. Tack bästa svärmor för att du tänkte på mig när du såg dessa! :) ♥ 
 
Ni hittar fleecebyxorna HÄR, fleecejackan HÄR, velourjackan HÄR och velourbyxorna HÄR.
 
Som jag hade velat ha dessa goskläder idag. Sitter nämligen här och har ont i halsen och fryser... Blev alltså ingen promenad imorse, dock måste jag till biblioteket sen för att lämna tillbaka en bok, grämer mig över att jag glömde bort den igår när vi ändå var ute och for. Jaja, fibrominnet är ju som det är. Det är nog bara bra att komma ut en liten stund och få frisk luft sen, får klä på mig ordentligt bara. Som tur är ligger bibblan bara fem minuter härifrån :) 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Vilka fina myskläder. Vill också ha.. :-)
Vilken tur du har som har en svärmor som tänker på dig.

Svar: Ja visst är de underbara? :) Åh, ja, hon är verkligen så go och underbar <3
Emmas fibromyalgi

2013-10-16 @ 10:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0