när det vänder och allting är positivt.

Bilder från häromdagen när jag satt och pluggade
 
Åh. Solen har tittat fram här i Skåneland! Jag var även förbi posten innan lunch och då hade himlen redan spruckit upp och luften var så klar och härlig. En mycket bättre promenadprestation än i morse, vilket var så skönt. Jag känner mig piggare och lättare. Jag har även kommit igång med uppsatsen, vilket känns oerhört skönt och jag känner en lättnad över att jag kommit en bit på vägen. Kroppen värker fortfarande och jag känner mig tung, men det underlättar verkligen när humöret är som det är, för då blir saker och ting mycket enklare att genomföra. Man får försöka hålla den positiva fanan uppe när kroppen eller humöret strejkar, för om man inte gör det så är det så lätt att allting känns tungt och jobbigt. Jag vill bara ge er det tipset, försök att hitta någonting positivt dem dagar då allting känns jobbigt och trist och håll fast vi det. För om ni hittar en positiv sak en dag så kommer ni hitta två nästkommande dag och sedan tre dagen efter det... Ja ni ser ju vart det barkar och den känslan, när man är stark och positiv trots det jobbiga man bär omkring på, så blir allting så mycket lättare och man känner sig som en riktigt powermänniska! Prova så får ni se själva ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad pluggar du för något? Är det på distans eller något liknande, alltså är alla studier "hemifrån"? :)

Svar: Jag pluggar Historia och Bokhistoria på Lunds universitet :) Det är på heldistans, som jag brukar säga :P Så allting sköts hemifrån, jag behöver inte åka till universitetet för tentor eller sådant. Jättesmidigt faktiskt :)
Emmas fibromyalgi

2013-10-22 @ 23:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0