Oväder och Rockykärlek

Från förra hösten och vintern
 
God morgon måndag! Usch som jag mådde dåligt igårkväll, var helt slut, kroppen skrek av värk och huvudet fanns inte med på kartan. Gick och la mig vid halv tio ungefär och låg och läste en stund innan jag somnade. Tog värktabletter innan jag skulle sova också, allt för att få bort smärtan till idag. Det känns ju bättre men det tär otroligt mycket på mig att veta att det är pluggstressen som gör det här med mig. Dock är det ju inte så konstigt med tanke på allt jag har haft att göra, och har. Det börjar lugna ner sig iallafall, Historian är inlämnad så nu kan jag fokusera helt på Bokhistorian. Det skulle vara så skönt om jag fick klart den nu innan Bobbo vaknar. Idag ska han inte sova lika länge som de andra dagarna, han är ledig idag och imorgon sen går han på dagpass på onsdag och torsdag, vilket gör att han måste ju vända om dygnet nu igen.
 
Det väntas ju oväder här idag och det började redan igårkväll med spöregn och blåst, får se hur pass mycket vi drabbas. Nåja, nu ska jag sätta igång med plugget. Jag tror inte ni förstår hur mycket jag längtar efter fredag, att få gosa med min Ponke och få krama om älskade familjen. Kommer ihåg alla promenader jag gick med Rocky förra hösten och vintern, så otroligt mysigt. Jag mådde ju väldigt dåligt då, fibromässigt, och att få se Rocky springa omkring, rulla sig i löven och sedan snön som kom, jaga alla pinnar jag slängde.. Ja, det fick mig att glömma bort fibron för en stund och det var så härligt! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0