Redan skillnad och letande i kartonger

 
God morgon lördag och helg! Har precis fått i mig frukost och en c-vitamin utan aspartam och känner redan skillnad! Väldigt skönt. Det är galet egentligen hur snabbt magen reagerar på någonting man inte tål. Hade som sagt rätt ont i axlar och nacke igår så jag tog vetekudden när jag skulle sova och det känns bättre där med. Jag var ute på en lite kortare runda nu på morgonen, var så omotiverad när jag tänkte på det igårkväll att jag skulle gå ut helt själv, men jag tänkte om. Jag vet ju hur jag skulle må resten av dagen om jag inte kom ut som jag brukar, så jag resonerade med mig själv och kom fram till: bättre lite än ingenting, därför blev det en lite mindre runda och det känns så mycket bättre nu. 
 
Igår var vi nere i källaren och kollade igenom lite lådor. Först och främst gick jag ner för att kolla igenom alla mina julkartonger för att se vad jag hade för någonting. Jag hade nämligen hittat billiga gardiner på Jotex som jag var sugen på men då påminde mamma mig om att jag förmodligen hade några i mina julkartonger och det hade jag! Så det var tur jag tittade innan jag beställde. När vi ändå var där nere så tittade jag igenom några andra lådor och hittade de här ljuslyktorna, så de fick följa med upp och dessa pryder nu vardagsrumsbordet :) Härlig höstfärg! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0