Skäralid-bilder och The heat

vackra älskling 
 
Svärfar på g!
 
Obligatoriska puss-bilden (sen tar man ju alla tillfällen att få pussa på prinsen såklart)
 
Underbara natur!
 
Titta in i kameran! 
 
Avskyr att kameran bestämde sig för att göra en suddig bild men ljuset är ju fantastiskt!
 
En älskling som börjar tröttna lite på att vara med på bild ;)
 
Titta! Jag fick stå framför kameran också!
 
Kära svärmor hade gjort baguetter till oss alla, jag fick en vanlig då jag inte tål fullkorn och dinkel 
 
En fortsättning på vår mysiga utflykt igår. Så trötta vi var på kvällen. Sammanlagt gick vi nog lite mer än 1,5 mil under hela dagen, vi båda sov väldigt gott i natt kan jag säga. På kvällen så såg vi på "The Heat" med Sandra Bullock och Melissa McCarthy, så rolig! Jag verkligen älskar McCarthy, kan skratta mig harmynt "åt" henne.
 
Nu har vi varit ute och gått och ätit god frukost, magen är som tur är bättre idag (än så länge iallafall). Ska cykla förbi apoteket sen för att köpa lite tabletter. Annars är det plugg och vila som står på schemat + göra matlådor. Bobbo jobbar mån-tis, så vi gör alltid matlådor dagen innan till oss båda, så skönt att bara slänga in i micron för mig. Oftast mår jag som sämst i kroppen mitt på dagen, så då finns det inte jättemycket ork att göra lunch. Vad hittar ni på en söndag som denna? 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0