Slut i huvudet och Traderaköpare.

Gottis från födelsedagsfikat igår med svärizarna
 
Ojojoj, är helt slut i skann och kropp efter den här dagen. Har varvat mellan Historian och Bokhistorian, skrivit uppsats, skrivit gruppuppgift, diskuterat, gjort fotnoter, letat källor, fnulat på frågeställningar... HUA säger jag bara. Men känner mig väldigt nöjd iallafall och jag kommer bli färdig med allting imorgon på förmiddagen när Bobbo ligger och sover. Känns riktigt skönt måste jag få säga. Har nästan lite lust att skriva på uppsatsen nu, men jag vet bara om att jag inte kommer må bra då efteråt, rent fibromässigt alltså. Dessutom har jag haft en trevlig mailkonversation med en Traderaköpare precis......... Eller inte. Så trött man kan bli på folk ibland.
 
Nej, dags att lämna den muppen i mailkorgen och gå och göra någonting mysigt utav den här kvällen, typ tända ljus och göra lite te eller något sådant. Hoppas ni har haft en mysig söndag och får en mysig söndagskväll! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0