Vill man vara fin får man lida sömnbristenspin.

 
Nu kan jag nog pusta ut en del. Sicken dag det har varit. Har pendlat mellan att vara stressad till ordningssam och strukturerad till panik över packning och att mitt paket på Bangerhead inte kommit till att ha dammsugit, packat klart det jag kan, lagt fram kläderna till morgondagen, duschat och tvättat håret (paketet hann inte fram) och även läst trettiosidor i kurslitteraturen. Trots att jag skulle behöva läsa lite till så känner jag mig riktigt nöjd och lugn för en gång skull denna dag. Nu ska jag vänta på att håret torkar ordentligt, sen ska jag locka det som bilden ovan och så hinner jag nog med några sidor till i boken. Jag har även ställt klockan på fyra till imorgon. Jisses amalia känner jag bara. Men vill man vara fin får man lida sömnbristenspin. Imorgon när vi kommer fram så hämtar min kära bror oss på centralen, sen får vi skjuts hem och där kommer vi bara fräscha till oss lite sen ska vi luncha i centrum med mamma och Johan och även uträtta lite ärenden. Så det blir lugnt och skönt sen när vi väl kommer fram och på kvällen är det tacomys till tusen med allesammans! Kan ju inte bli bättre. Om vi inte hörs innan (tåget går 06.22) så kommer ju som sagt förlovningsberättelsen upp imorgonbitti och så skriver jag så fort jag får tillfälle imorgon helt enkelt, kram på er så länge ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0