vintertidsklur och tröttare än tröttast.

Födelsedagsfirandet
 
God morgon på er! Här sitter jag, trött som ett ass och hinkar i mig lite Verve (nyttig energidricka). Hur har det gått för er att ställa om klockan? För mig har det gått bra, höll bara på att försova mig och hann inte göra klart frukosten innan Tonny kom hem från jobbet (vill ju inte skramla och låta när han lagt sig). Jag ställde nämligen om mobilen igår innan jag skulle lägga mig, då jag inte tyckte jag såg någonting om "automatisk omställning". Jag hade larmet på kvart i sex och sov som en gris (är fortfarande riktigt trött efter våra uppesittarkvällar), vaknade och tittade på klockradion (som jag inte ställt om), 06.54... Vänta nu, 06.54... Tittar på mobilen, 04.54... Det är någonting som inte stämmer! Flyger upp och springer ut i köket för att kolla på köksklockan, som jag ändrade innan jag gick och la mig, 05.55! Mobilj*veln hade ju ställt om sig ändå och då ringde ju inget larm såklart! Slänger av mig nattlinnet och flyger in i duschen. Jag kände verkligen på mig att det var någonting skumt för jag vaknade flera gånger under tidig morgon och ja.. Så knas det blev. Men, jag tror jag lyckats vara rätt så tyst iallafall, igår hade jag tydligen skött mig exemplariskt, så det var ju väldigt skönt. Nu är det dags att dyka ner i böckerna igen. Har ett grupparbete i historian som ska vara inne imorgon 12.00 och min bokhistoriauppgift som ska vara inne på tisdag... Bara att fortsätta! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0