att få hålla om honom och pussa honom på huvudet

 
 
En utav min och älsklings (nästan) dagliga fruktsallader - de underbara björnbären (som är ett sådant vackert bär) är från Tonnys föräldrars trädgård(!)
 
God underbar torsdagsförmiddag på er! Varför det är en underbar torsdagsförmiddag? Jo, det ska jag berätta för er. Igår vid sex-tiden så tog jag mitt paraply och mötte upp min älskling som kom hem från jobbet, vi gick sedan hem och gjorde en god fruktsallad, han tog sin vanliga efter-jobbet-dusch (älskar när doften från hans duschkräm sprider sig i lägenheten) och så satte vi oss i soffan för att titta på ett avsnitt utav "The Killing". Precis när vi satt oss tillrätta så flyger han i princip upp och går ut i köket och ut kommer han med lite ljus och tänder våra små lyktor på bordet, min goseBobbo ♥ När vi ätit upp så kröp vi upp i divanen under filten och tittade på ytterligare ett avsnitt av serien, han låg i min famn och jag fick göra det jag älskar mest, bara få hålla om min prins, pussa honom på huvudet och njuta av hans värme. Finns inget bättre ♥ Jo, fortsättningsvis varför det är en underbar torsdagsförmiddag (eller torsdag över huvud taget) är för att min almanacka ska "dimpa ner i brevlådan", som det stod i mitt mail från dom igår, idag, jag ska ha min första gruppdiskussion i historian och, det är Bobbos sista jobbdag för denna veckan, vilket betyder att vi har tre hela dagar tillsammans framför oss. Åh, underbara torsdag ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0