att vara gossjuk och lite sliten.

min älskade Ponk
 
God morgon på er! Sitter och dreglar över flertalet träningstights på Sportamore, de har 20% på alla löparkläder nu under helgen, kliar galet i fingrarna. Jag längtar så mycket till mina nya skor kommer, alltid lika kul att hämta ut paket ;) Idag ska vi iväg och äta middag hos Siv och Tommy, de har varit iväg några dagar på semester så ska bli mysigt att få träffa dom igen och gosa med voffsingarna. Jag har drömt om Ponken flera nätter i rad nu och varje gång vi går förbi en hund på morgonarna så blir jag gossjuk... 
 
Jag inser att jag inte skrivit jättemycket om hur jag mått på sistonde med fibron. Det jag kan säga är att jag är rätt så sliten och trött, men jag vet att plugget har satt igång en del stress inom mig och även en massa tankar om framtiden vilket är lite stressande. Sen går vi ju även mot kallare årstider och det spelar ju alltid muskler och leder ett spratt, så jag räknar med att må lite halvbra den närmsta tiden, innan kropp och hjärna vant sig med all omställning. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0