att vara så lycklig så lycklig

 
Det är sådanahär morgnar man bara önskar att kameran platsade i jackfickan, för så underbart det hade varit att få det på bild med en riktigt bra kamera, dock tycker jag ändå att mobilen gör det rätt bra. Det var verkligen en dröm att vara ute och gå imorse, det var så där kallt men jag hade klätt på mig ordentligt så jag inte frös, jag blev härligt kylig om kinderna, dimman hade lagt sig så vacker i dalarna och spritt ut sig över vyn på det vackraste sätt och himlen visade de finaste rosa-lilatonerna. Det enda som saknades var mitt finaste sällskap. Det är typiskt för T har tyvärr aldrig varit med när morgnarna har varit som finast, hoppas vi lyckas pricka in en sådan tillsammans snart.
 
Så, jag har fått en jättefin start på dagen och de två dagarna som T varit ledig nu har varit de mysigaste på länge. Som tur är så har vi hela fre-sön tillsammans också och jag kan knappt vänta. Vi pratade om att kanske åka till Helsingborg en sväng, det hade varit väldigt mysigt. Nej, livet är bara ren lycka just nu. Nu ska jag dyka ner i mina böcker ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0