den tredje september

instagrambild
 
Idag är det min storebrors 25 årsdag, så ett stoooort grattis till honom! ♥ Önskar verkligen vi kunde vara med och fira men vi har lite överraskningar till honom iallafall. 
 
Just nu så sitter jag och är galet nöjd över nya datorn samtidigt som jag kollar på nya hösträningskläder. Fick presentkort när jag fyllde år från presentkortstorget så jag har precis skickat efter mitt sista presentkort därifrån, det ska tydligen dimpa ner i brevlådan imorgon. Då blir det en beställning på stadium, vad jag tänkte beställa visar jag sen :) Det är nu andra dagen vi varit ute på morgonpromenad och det är så himla skönt. Tyvärr märker jag inte bara skillnad i rastlöshet + kroppen när jag inte har gått, utan jag har även fått tillbaka min mindre bra hy som jag dragits med förut. Sen jag började med mina långpromenader så blev min hy mycket bättre (jag har haft lite problem med acne) och jag var så himla glad då, men nu när jag inte gick ordentligt på några veckor så har det kommit tillbaka... Känns så otroligt tråkigt, men jag tror det blir bättre bara jag fått vara ute i den friska luften lite mer, hoppas på det iallafall. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0