en hejdundrande start på veckan.


 
Åh så glad jag är idag! När Bobbo väckte mig imorse så var jag pigg och glad från första stund, för det första för att han låg bredvid mig och för det andra för att vi skulle ut och gå. Denna veckan kunde inte börjat bättre! ♥ Dock kan jag meddela att vi blev rätt så blöta på promenaden, de spöregnar och blåser här nere, men vi gick mest runt och drev med varandra och om vädret så det var som vanligt hur mysigt som helst. Idag är planerna att jag ska börja plugga och hålla tummarna för att min dator kommer idag (den var sorterad i Malmö kl sex imorse så det borde den göra) och bara njuta av att Bobbo är ledig ♥
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0