finbesök och bara lycklig

 
Torsdag, torsdag, torsdag! Jag fick finbesök igår, helt plötsligt plingade det på dörren och utanför stod min kära svärmor med en bullpåse i hand och frågade om hon fick komma in. Jag satte igång tevatten och vi hade en sådan mysig stund tillsammans ♥ Blev så glad! Denna familj är så vacker och fin på alla sätt och gör mig till den lyckligaste! En liten stund efter hon gått kom min älskling hem och vi hade en myskväll, som alla kvällar. Men, idag när han kommer hem och sedan varit på gymmet en sväng är det mumsmat och massa mys i soffan som gäller, det är ju Hela Sverige Bakar, bästa programmet! Och sen har vi tre mysdagar framför oss med massa roligt på schemat, som jag älskar livet ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0