födelsedagssnack och prokrastinering

ytterligare en underbar molnbild
 
Sitter och har precis grattat min älskade pappa på födelsedagen! Det är ju sådana här dagar man längtar extra mycket hem och tänker hur mysigt det hade varit att få ge honom en stoor kram och delat på den där tårtan (även fast jag kanske hade tagit en bulle istället) och bara myst. Men! Då är det ju tur att det finns telefoner så man åtminstonde får säga grattis. Idag så låtsas jag även om att det inte finns någonting som heter plugg för jag känner att hjärnan ändå inte hade tagit en endaste gnutta, så istället ska jag iväg på födelsedagskalas för Ts kusin, T jobbar ju men det hindrar då inte mig! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0