Fortsättning på Kattviks-vistelsen.

 
Här kommer en liten fortsättning på vår lördagstripp till Kattvik. Så mysigt att titta på dessa bilder och verkligen se värmen, lyckan och kärleken som finns bland oss allihopa :) 
 
Nu är T på jobbet, han jobbar idag och imorgon så ni kan ju gissa om jag längtar till onsdag då han är ledig? På mitt schema denna vecka står iallafall en massa plugg, har en uppsats som ska vara inne på söndag så det är bara att sätta igång. Imorgon ska jag äntligen till frissan för första gången här nere och jag längtar så efter att bli ompysslad och få bort den fina utväxten jag har nu (Så fort mitt hår växer!!). Det är så mycket underbart som är på gång och som händer just nu att jag bara går runt med ett stort leende på läpparna hela tiden. Kärlek är den bästa medicinen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0