ibland känns det bara så här

 
 
 
 
 
Idag känner jag bara så här: F*ck this disease
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Jag håller helt med dig. Men det är bara att kämpa på. Det kommer bättre dagar. Kram

2013-09-17 @ 10:04:58
Postat av: A

Ja, f*ck this disease! Man FÅR säga det. Man MÅSTE säga det om man behöver. Och de dagar man le trots sjukdomen, då gör man det. Men när det inte går att le, när det gör för ont eller sjukdomen har alldeles för mycket att säga till om gällande det egentliga livet, då är det bara att knyta näven och säga: "F*ck this disease"

Kram

Svar: Åh Anni! <3 Ja, jag håller helt med dig. Man måste få det ur sig och så fort man har fått det så känns det genast mycket bättre. Och faktiskt så måste man få det ur sig för att sedan orka le, trots allt.
Och förlåt kära vän, jag ska ta mig i kragen och svara på ditt kära mail, skäms verkligen! <3 <3 Stora kramar
Emmas fibromyalgi

2013-09-18 @ 07:56:48
Postat av: Malin

Hej Emma:)
Idag vaknade jag på fel sida, värken som gör det!
När jag gör det så brukar jag söka runt på olika sidor om fibromyalgi (söker väl stöd eller nått) och turen fanns sig att jag hittade din blogg:)
När jag började läsa så var det precis som att läsa ur mitt egna huvud. Har haft fibro i ca 1 år eller jag fick diagnosen för 1 år sen.
Ville bara skriva att det betydde väldigt mycket att hitta någon yngre med samma sjukdom som mig själv. Kommer fortsätta läsa din blogg. Har nyss startat en blogg jag också för att kunna bearbeta eller att bara få skriva av sig.
Tack för en bra blogg!:)

Svar: Hej Malin!
Åh, hoppas din dag vänder någorlunda så du får börja denna vecka på ett härligt sätt!! <3
Ja jag förstår precis vad du menar, du är inte ensam om att göra det :) Så go du är! Tack så jättemycket, det värmer så att mitt skrivande kan hjälpa dig lite (känns overkligt att höra det). Det glädjer mig så att du skriver, det gör att man orkar fortsätta och ser det positiva i det hela! Gick in på din blogg också, så fin den var! Du kommer nog finna att det är väldigt skönt att skriva av sig och ju längre man skriver, ju enklare är det att faktiskt må bättre snabbare efteråt, det är lite helande på något sätt. Kram på dig <3
Emmas fibromyalgi

2013-09-23 @ 10:22:20
URL: http://malvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0