Sthlm bokat och kittlande fingrar

 
 
Igår bokade jag och Bobbo tåg till Stockholm. Vi åker den 1 november och åker hem den 5e :) Hans schema ser lite annorlunda ut för oktober och november så han var extra ledig där så vi kunde stanna längre, väldigt skönt faktiskt för då slipper jag känna mig stressad med att hinna med så mycket som möjligt. Det blir massa firanden den helgen. Vi kommer fira att Bobbo fyllt år helgen innan, att farmor fyller år den lördagen och lite annat smått och gott :) 
 
Nu är T på jobb och blir så hela helgen, jag har en del plugg att ta itu med så det står på mitt schema, det är bara rätt svårt att hitta motivationen när man varit ledig i två dagar med hjärtat, men någonting ska jag nog få gjort ändå. 
 
Någonting nytt på fibrofronten som är väldigt skum och obehaglig är att mina fingrar blivit jättekänsliga för material. Jag märkte det för någon dag sedan när jag torkade händerna på våra frotéhanddukar i badrummet. När jag hade torkat dom så började det liksom sticka och kittla på huden, riktigt äcklig känsla faktiskt, samma nu när jag höll på med lite fakturor, då reagerade fingertopparna så nu känns det jätteskumt när jag skriver... Är det någon annan som upplevt detta? ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0