tvillingmage?! Eller bara biffig bebis?

hej magen! Från häromdagen när vi solade på balkongen. Här i 14+5
 
Ber om ursäkt för alla magbilder, men jag kan liksom inte riktigt hålla mig nu när magen äntligen börjat synas (och det med besked?!) och nu när ni alla vet om det. Igår fick jag en smärrechock när Siv berättade att Tonnys gudmor, som vi träffade under påsken, hade sagt till Siv att min mage såg precis ut som deras äldsta dotters gjorde den här tiden när hon väntade tvillingar?! Hehe.. host. Kan ju dock säga att Tonny retat mig hela tiden med att det säkert är två stycken där inne och när mamma och pappa var här nere så åt jag som en häst och ja, då kom ju självklart dom kommentarerna också. Men hey! Det kan ju bara vara så att vår lillbuse är lika biffig som sin pappa och att jag har en framåtliggande livmoder? Allting kommer avslöjas på ultraljudet som är om några veckor... *sitter med andan i halsen*
 
Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen (eller ja, gå upp i badkaret i lugn och ro med tanke på yrseln) och sedan ska jag äta något innan jag ska gå och fixa naglarna, mycket välbehövligt! See yah later alligator! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: A

Åh, så spännande!! <3

2014-05-01 @ 08:23:11
URL: http://vinglamedvingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0