Hur allting kan vända och bara bli bra till slut

gofika som var left overs från min födelsedagsmiddag i måndags ♥
 
Hej på er! Sitter här i huset och fixar med kommande studier som börjar snart. Igår var det väldigt upp och ner men efter ett telefonsamtal på kvällen så vände allting och nu känns allt så himla mycket lättare och bättre. Något som också gör allt så himla mycket bättre är att min älskade familj kommer imorgonkväll! Mamma, pappa, bror och farmor sätter sig i bilen och brummar ner så vi kan fira min födelsedag som var i måndags. Så idag står det städning och lite bakning på schemat och imorgon är det bara bakning för fulla muggar :) Längtar så till de kommer ♥ Nu ska jag gå och hänga tvätt (halleluja med egen tvättstuga!) och sedan äta någonting så jag orkar baka (och inte äter upp all smet själv...). Idag går vi även in i vecka 30!! Jösses.. En riktig milstolpe. Men mer om det senare. Kram på er ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej Emma, vad härligt att det är bättre med dig nu:)
Besök gärna min nya blogg där jag också skriver en del om hur det är att leva med fibromyalgi och kronisk smärta./Mvh Madde

2014-08-20 @ 19:14:26
URL: http://maddelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0