fotmassage och klamparna

min fullt koncentrerade goding
 
Vi hade en sådan mysig kväll igår. Efter vi hade ätit och plockat undan så la jag upp benen på Bobbos och helt plötsligt så börjar han knåda dom försiktigt, min prins. Finns ingen finare, snyggare eller goare. Jag var verkligen helt mör igår, framförallt på kvällen. Jag känner väl ungefär samma idag med, men det är ju som det är. 
 
Som jag sa igår så är det plugg för hela slanten idag, så jag ska precis gå in på skolportalen och kolla upp vad som ska göras, sen ska jag nog sätta mig i soffan med böckerna och läsa. Jag vill ju inte missa herrarnas storslalom som pågår nu heller, så det får nog vara på i bakgrunden. För övrigt så har jag faktiskt rätt svårt att ha knäppt tyst hemma, eller ja, det går ju och ibland är det väldigt skönt, men det finns vissa stunder då det nästan kryper i kroppen av tanken att det inte är något ljud överhuvudtaget. Ja, förutom våra big feet till grannar som klampar på ovanför oss så man tror dom faktiskt driver med en ibland. 
 
Senare idag kommer min lilla roliga överraskning. Kramar på er ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Åh vad roligt med en överraskning. Titta in senare under dag. Kram

Svar: Hihi :)!! stor kram <3
Emmas fibromyalgi

2014-02-19 @ 11:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0