klänningsprovning, mammagos och shopping

bilder från helgen - min älskade familj
 
God morgon på er! Hur mår ni alla? Här är det bara fint, är så glad och lycklig och fylld med kärlek men vi är också riktigt trötta :) Men det är det så värt! Gårdagen var så himla mysig. Jag och Bobbo började med morgonpromenad (som jag dock fick småpanik under för jag har så svårt att gå bland alla bilar och människor nu) och när vi kom hem så hade mamma dukat fram till mysfrukost, så himla gosigt. Sen åkte vi som sagt och tränade och eftermiddagen bestod av brudklänningsprovning och sedan shopping i centrum. Fick med mig ett träningslinne och en ny sport-bh, är så himla nöjd! Ska visa er sen. Beställde även ett par thermal-tights från Nike när vi kom hem. Vi köpte med oss wok och sushi efter shoppingen. Det är faktiskt det enda jag saknar hemma, ett sushiställe. Det finns hur många pizzerior och thai-ställen men inge sushi förutom på den monogliska lunchbuffén, så igår krängde jag sushi vill jag lova. Så otroligt gott!
 
Nu ska vi ta det lugnt innan vi går över till farmor på fika och mys. I kväll ska jag ha tjejmys med älskade Tessi och Frida, som jag längtar efter dom! Kram på er ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0