Lägesrapport och massa kärlek till er

från igår, innan läkarbesöket
 
Hej mina kära vänner. Jag vill bara stoppa in här snabbt då jag har tonvis med skola att göra och snart kommer även mina kära svärföräldrar förbi. 
 
Jag vill bara säga att läkarbesöket igår gick jättebra och trots att hon sa att allting såg jättefint ut så kändes det väldigt bra. Nästa steg är att ta ett ordentligt tag om en husläkare här i byn och rabbla upp alla mina problem som jag vill ha hjälp med nu. Men det får bli om några veckor. Just nu är jag rätt så uttömd på energi och mitt huvud är bara totalbombat med saker och ändå känns det helt blankt. Gårdagen var faktiskt väldigt, väldigt mysig och jag tror att umgänget gjorde hela dagen och själva besöket till så mycket mer än ett jobbigt läkarbesök. Jag hade nämligen mina älskade svärföräldrar med mig, jag vet faktiskt inte vad jag hade gjort utan dom ♥ Vi åt lunch innan tillsammans och jag fick även ge en present från mig och Tonny till Tommy som fyllde hela 63 år igår! och kära Siv följde med mig till väntrummet. Jag bara kände lättnaden när jag tänkte på vilken tur jag har som hade dom med mig och som ville hjälpa mig, för tänk om jag hade behövt sitta på två olika bussar till sjukhuset, till ett ställe där jag aldrig varit förut + gått på ett läkarbesök som jag mått dåligt inför och sedan ta sig hem sen igen. Istället så åkte vi sedan till Ängelholms lilla shoppingställe och gick inom några roliga affärer och jag kom hem med en hel del, så dagen blev otroligt mysigt och positiv, istället för det jag hade gått och oroat mig inför. När jag kom hem så satte jag mig direkt med inbjudningarna igen och jag lyckades slutföra dom nu på förmiddagen, då jag även sprang upp och ner till tvättstugan, så allting går i hundraåttio känner jag. Men imorgon kommer min älskade familj hit och det finns ingenting som gör mig så glad som tanken på hur de närmsta 5-6 dagarna kommer vara. 
 
Sist men absolut inte minst vill jag bara tacka alla som visat sitt stöd till mig inför läkarbesöket, både här på bloggen, på facebook och på instagram. Det betyder så oerhört mycket för mig och jag önskar jag kunde ge er alla en bamsekram. Om jag inte svarat er som skickat så kommer jag göra det, jag måste bara få samla mig lite först och andas lite så jag inte brakar ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

<3

Svar: <3
Emmas fibromyalgi

2014-02-06 @ 16:07:24
URL: http://themoie.blogg.se
Postat av: A

Åh, vad skönt att höra att allt gick bra! <3

2014-02-07 @ 10:50:31
URL: http://vinglamedvingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0